Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Yazz - 3 maj 2009 20:49

Idag har dom varit här! Mina kalaspinglor!

Familjen hade inviterat dom, hela gänget. Det var projekt av någon sort på gång. Vad visar sig väl så småningom. Torstens familj var också med och då är alltid något i görningen! Jag kan snart inte hålla koll på alla projket som familjen har igång.

 

Jag fick en chans att prata lite med Lilen på tu man hand innan resten anslöt. Annars är ju nästan alltid Galen med och dansar och då blir det liksom en annan grej. Vi hade himla kul en stund innan hela gänget drog till skogs för en massa lekar och annat skoj. Sju hundar drog runt här i min skog, Galen, Liten, Wilse,Baylies, Lakritz och Wiskey och så jag. Fullt hus i skogen! Familjen hade med sina leksaker och förevigade oss. Torstens familj hade med en massa delikat torkad lunga med sig. För en sådan litenb godbit kan man nästan göra vad som helst!

Ganska nöjd ligger jag på familjens randiga och tänker tillbaka på allt kul som hänt idag. Tänk att Liten och jag dansade så himla bra ihop, hon är allt en liten goding hon också.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards